Vis enkelt innlegg
Gammel 28-11-14, 10:53   #209
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [spinoff] Hvorfor tror du på Gud?

Vi påvirker selvsagt masse, det vil åpenbart være forskjell på å vokse opp i et hjem med søndagsskole, santalmisjonsbarneforening, kirkebesøk og bordbønn som naturlige elementer (som jeg gjorde) og ikke (slik mine barn gjør).

Men datteren min gikk en periode på søndagsskolen og jeg syns i grunnen det er greit at hun har fått den litt større eksponeringen til bibelhistorie som man får der, i forhold til KRLE. Jeg leser Narnia for henne nå, og det er nok søndagsskolen som gjør at hun (med et par hint) tar en del av alle bibelreferansene der.

Og jeg har alltid vært åpen på at "noen tror sånn og noen sånn, ingen vet". Eldste er tydelig ateist, mellomste har nok en egensnekret, søndagsskoleinspirert barnetro og minste tenker ikke så mye på hele greia, tror jeg.