Vis enkelt innlegg
Gammel 26-11-14, 17:07   #11
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vi har blitt utsatt for nettmobbing og dritt :/

Så bra. Og bra at dere har dokumentert alt. Det er tross alt det "gode" med det som skjer på nett, at det kan dokumenteres. Hadde dette kommet frem for eksempel i en skolegård så hadde man alltid kunnet gjemt seg bak "nei, jeg sa ikke SÅ slemme ting, det var ment som spøk, han lo jo da vi sa det, han sa noe like stygt like før og da lo vi, det var ikke jeg som sa det, jeg bare lo da de andre gjorde det...." og for en forelder som tross alt helst vil tro det beste om egne barn så blir det brutalt men effektivt å få det svart på hvitt.