Vis enkelt innlegg
Gammel 25-11-14, 09:03   #11
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 639
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Julefilm som passer til jenter på 10 år

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Jeg synes man godt kan velge en norsk film til den aldersgruppa. Mange av dem kan lese teksten, men slett ikke alle. Min hårfint yngre datter er ikke i nærheten av å lese tekst på film. Og det vil bli svært åpenlyst for hele gjengen hvem som får med seg det som står der og hvem som ikke gjør det.

Jeg ser den altså. Men tror du ikke at hovedgrunnen til at hun ikke kan dr at hun faktisk er ett årstrinn under? Hun har jo ett år mindre med engekskundervisning, selv om hun bare er et par måneder yngre enn min sønn.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat