Tråd: Svigerinner
Vis enkelt innlegg
Gammel 24-11-14, 22:24   #2
Katta
maler

Katta sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Svigerinner

Opprinnelig lagt inn av shute, her.

Jeg blir konsekvent glad for gaver gitt med god vilje, og jeg kunne fint funnet meg noe å handle på Clas Ohlson.

...men om jeg skal uttrykke en preferanse synes jeg gavekort er en skrekkelig underlig ting å gi til voksne mennesker med normal økonomi. Det blir så "bytte penger til jul"-aktig for meg.

For min del kan det absolutt være et poeng å få et gavekort. Spesielt på en butikk som har utelukkende ting til meg. Jeg er ikke så god til å bruke penger på meg selv, slik at det å få et gavekort gjør på et vis at meg må. Å få penger gjør at jeg kjøper noe barna trenger. Gavekort på claes er jo kjekt, man trenger alltid noe til huset.