Vis enkelt innlegg
Gammel 20-11-14, 22:38   #1
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Spørsmål

Adresse i USA for å få sendt varer til Norge

Jeg har endelig funnet et produkt jeg har lett etter med lys og lykte. Tror du forretningen sender til Norge? Neida. Tror du de er villige til å sende til Norge, selv med lovnad om å betale hva det måtte være i shippingkostnader. No Sir - no can do.

Så googler jeg litt på nett, og finner et firma som kaller seg Ship2Norway - man kan opprette adresse hos dem, bestille varer dit, og så tar de seg av fortolling etc og shipper videre til Norge.

Noen som kjenner til om dette fungerer greit, eller om det er svindel og bedrag?

Det står absolutt ikke noe jeg kan se på nettsidene deres om hva en adresse hos dem vil koste meg som kunde. Jeg antar de ikke gjør dette ut av sitt gode hjerte. Betaler man en viss sum i måneden, eller betaler man kun en fee pr pakke - eller betaler man begge deler?

Noen som veit? Eller noen som har et tilsvarende firma å anbefale?