Vis enkelt innlegg
Gammel 19-11-14, 13:18   #6
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 640
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Førjulstur til Oslo, hva gjør vi?

Opprinnelig lagt inn av Susse, her.

Vi kan jo gå av på Nationalteateret når vi kommer med toget og ta den runden først, og så ta trikken opp på løkka å spise lunsj Så får hun se hvor jeg bodde da jeg var student også.

Ja, og trikk er vel kanskje også stas?

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Det hørtes unektelig ut som et godt forslag.

For lunsj med en 9-åring anbefaler jeg Villa Paradiso (pizza) eller Nighthawk Diner (burger m.m.) Eller noe helt annet, det er godt med spisesteder på løkka.

Evt. i Mathallen, men det er mer barnevennlig på Villa Paradiso og Nighthawk. Der kan man få kule barnedrinker også.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat