Vis enkelt innlegg
Gammel 19-11-14, 12:57   #5
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 640
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Realitetsorientering: Er det OK å vise dette i spisefri?

Opprinnelig lagt inn av Lisa, her.

Ja, det er de men kunne ikke de da benyttet den makten de har til å nettopp tre ut av denne tragiske kvinnerollen? Hvorfor viderefører de den i sin egen regi i stedet og ofte tar den til helt nye høyder? Det er det jeg synes er så ufattelig trist.

Det er jeg enig i. Men jeg syns ikke man kan forlange at kvinner som vil spille på sex skal finne på en helt ny måte å gjøre det på. Og jeg syns det skal være rom for å spille på sex, tross alt, selv om jeg personlig syns det er teit.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat