Sv: Realitetsorientering: Er det OK å vise dette i spisefri?
Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.
Min personlige smak gjør at jeg ikke liker at det er så himla seksuelt utfordrende. 
Men det er viktig, det der. Å være obs på hva man kritiserer hvem for, og være like dønn klar på at Robin Thicke er en vulgær liten suppegjøk og sprer forferdelige holdninger, som at Miley trekker lolitagreiene alt for langt og ikke er sitt ansvar bevisst ifht. hva slags publikum hun har.
Ja. I en ideell verden hadde det vært like uproblematisk å si at man ikke liker seksuelt utfordrende sceneshow som å si at man ikke liker - jeg vet ikke - marsipan? Og i en ideell verden hadde det heller ikke vært noen forskjell på å uttale seg om menn (eller én bestemt mann) og kvinner (eller én bestemt kvinne). I virkeligheten er det et kjempeproblem at jenter og kvinner blir foraktet og degradert for å være seksuelle, og da må man (synes jeg) være mer nøye med hvordan man uttrykker seg - og kanskje også med hva man uttrykker offentlig. Og da er det veldig fint at man er bevisst nok til å påpeke at man er like kritisk til menn som uttrykker og sprer holdninger man misliker som til kvinner som gjør det.