Vis enkelt innlegg
Gammel 19-11-14, 10:21   #4
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Realitetsorientering: Er det OK å vise dette i spisefri?

Angående Miley, jeg har fulgt alt oppstyret rundt henne med en viss forundring (og det er sikkert masse, masse jeg ikke har fått med meg), og jeg undres over at norske medier nærmest google-oversetter amerikanske nyheter om henne, med samme over-moraliserende koloritt som de amerikanske mediene har. All grunn til å være kritisk til at det står kommersielle krefter bak, men det er VELDIG lett å skjønne at en Disney-produsert barnestjerne med de supertighte rammene det gir for pyntelighet og kyskhet føler en intens trang til og begeistring over å "ta den helt ut" og ta de grepene hun har tatt. Ut fra reaksjonene så skulle man jo tro hun hadde hatt gruppesex på scenen eller noe. Reaksjonene er jo helt ut av alle proporsjoner, og viser at "hore eller madonna"-greiene er like aktuelle i dag som før.