Vis enkelt innlegg
Gammel 14-11-14, 21:56   #35
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 639
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kjetil Østli om lekser i A-magasinet i dag

Opprinnelig lagt inn av Toffskij, her.

Jeg synes også det er veldig galt, men igjen synes jeg det først og fremst vitner om skolens vanskeligheter med å gi tilpasset undervisning. Og at det er det man må prøve å gjøre bedre. Den nissen kommer bare til å være med på lasset om man innfører leksefri skole. Tror jeg.

Joda, men jeg diskuterer ikke dette løsrevet. Det er jo ikke slik at om man kutter leksene er det forbudt å gjøre alle andre endringer med skolen. Jeg tenker at om man ga mer tilapsset undervisning ville lekser bli overflødige, så det henger sammen.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat