Vis enkelt innlegg
Gammel 14-11-14, 21:07   #6
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 640
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kjetil Østli om lekser i A-magasinet i dag

Opprinnelig lagt inn av Toffskij, her.

… og for meg personlig sitter det veldig langt inne å skulle gi opp muligheten til å bruke leksene til å følge opp, utdype og problematisere fag med egne barn. Det har jeg ikke det minste lyst til, og det til tross for at jeg har brukt betydelige mengder tid og energi på å krangle om lekser med avkommet.

Det har jeg da også skrevet tidligere. Personlig syns jeg lekser er greit. På samfunnsnivå; not so much. Heck, jeg er hvit, samfunnsengasjert, utdannet kulturelite med ett barn som blir fulgt opp maks. Jeg hadde garantert ikke "gitt slipp" på oppfølgingen om leksene forsvant.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat