Vis enkelt innlegg
Gammel 09-11-14, 10:01   #5
Matilda
Dig for victory!

Matilda sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 38
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Sv: Juleplanleggingstråden 2014

Oi, så mye dere får gjort! Jeg har null forventninger og null planer i år, de to siste åra har vi vært sjuke, så om vi får være såpass i form at vi orker middag og gaveåpning, så skal jeg være glad. Vi skal gjøre minst mulig i år. Jeg har kjøpt adventskalendere til gutta. Vi trenger barnevakt en lørdag for å få kjøpt julegavene, og må skrive liste først. Vi skal kjøpe kunstig tre i år () på grunn av allergi, og så må vi handle inn mat og slenge ut noe pynt. Håper å få bakt et par slag, sånn for kosens skyld. Stryking av duker, fancy innpakning, vasking og utprøving av nye ting utgår, med mindre jeg kan få babyen til å sove i seng og ikke bare på fang før det.

Ellers er utfordringa for oss å holde romjula mest mulig åpen - vi har pleid å treffe storfamilie nesten alle dagene, så når nyttår kommer er vi utslitt. Jeg elsker romjula og synes det skal være lange, blanke dager med plass til rusleturer, kaffe og brettspill.