Vis enkelt innlegg
Gammel 27-05-07, 18:44   #44
gullet
stille

gullet sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Truse og bh som matcher

Opprinnelig lagt inn av Muad'Dib, her.

Jeg kjøper gjerne sett med 1 BH og 2 truser, og ja, jeg prøver å få overdelen til å matche underdelen. Unntaket er litt gjennomsiktige bukser - dem skal jeg bruke hudfargede truser til.

Og så skal undertøyet stå til resten av klærne. I det minste skal undertøyet være samme fargetone eller lysere enn klærne.

Er det en god BH, kan det hende jeg har flere like, og antallet truser er tilsvarende større.
Har jeg lyse bukser er ikke trusa sort, det er egentlig viktigere matching.

Opprinnelig lagt inn av Lenam, her.

Matcher ikke alltid nei. Da jeg var singel var jeg nesten fanatisk, alltid matchende undertøy og alltid nybarberte legger.

Det var en gang ...

Orden i undertøysskuffen, ikke bokser (de har jeg til annet stasj litt lenger ned i kommoden), sirlig brettet og lagt pent etter hverandre i farger, sånn som sokkene ...

gullet er ikke aktiv   Svar med sitat