Vis enkelt innlegg
Gammel 29-10-14, 18:06   #12
him
Leser

him sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gir du brukte ting i gave?

Prinsippielt har jeg ikke noe imot det, men teori og praksis er helt forskjellige ting. Jeg ender ofte opp her:

Opprinnelig lagt inn av rajraj, her.

Om det krever veldig mye tid og krefter for å finne en brukt gave i god stand, ender jeg med å kjøpe et billigere, nytt alternativ.

Jeg har temmelig dårlig tid nå (om jeg har mer eller mindre tid enn andre er jeg usikker på, men jeg opplever i alle fall at det "koster" mindre totalt sett å betale enn å sette av tid)