Vis enkelt innlegg
Gammel 27-10-14, 14:24   #83
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.254
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du latt håret bli grått?

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Jeg synes du leser meg underlig hvis det er det du tror jeg mener, Candy.

Jeg har skrevet at jeg synes naturlig grått hår er vakrere enn hår farget for å skjule grå hår. Og jeg har skrevet at jeg ikke liker at det er så uvanlig å ha naturlig grått hår at man blir tatt for mye eldre enn man er, fordi det er så utenkelig at man ikke skal farge grått hår.

Jeg har ikke noe steder skrevet at jeg mener at man er moralsk forpliktet til å slutte å farge håret sitt når det begynner å bli grått.

Neida, men konsekvensen av det du skriver blir jo nesten det? Jeg har farget håret hele livet fordi jeg synes den askeblonde (leverpostei-)fargen er kjip og kjedelig, sikkert spesielt på meg, siden jeg i tillegg er veldig blek i huden. Grunnen til at jeg farger det nå er jo derimot at den i tillegg er ispedd kanskje 30 % grått, noe som gjør det enda mer livløst.

Sånn sett gjør jeg det jo for å skjule grå hår. OG å se fresh ut. Yngre - tja, ikke egentlig, men jeg hadde unektelig følt meg eldre hvis jeg hadde gått all in med grått.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat