Vis enkelt innlegg
Gammel 27-10-14, 10:55   #15
Simone
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 2.807
Simone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Har du latt håret bli grått?

Ingen av alternativa passa sidan eg endå ikkje har eit einaste grått hår (37 år). Det er heilt uaktuelt for meg å drive med hårfarging kvar femte veke, så den dagen dei grå håra kjem må eg nok berre la håret bli grått, trur eg.
Håpar det er lenge til. Mamma fekk ikkje gråe hår før ho var over 60 og ho har framleis veldig lite grått hår i ein alder av 72 år.

Dersom eg skal syns litt om andre sine valg tenker eg at det har litt å seie korleis dei grå håra er fordelt. Eg har ein kvinnelig kollega som er 33 år. Ho har i utgangspunktet heilt svart, langt hår, men veldig mykje grått akkurat i hårfestet i panna og i tinningane. Det ser derfor veldig rart ut når det er ei stund sidan ho har farga håret. Ho ser veldig gammal ut med ein gang. I hennas tilfelle syns eg farging av håret er det beste. Dersom dei grå håra er litt meir jamt fordelt syns eg det er fint med grått hår. Då ser det nesten ut som striper.

__________________
Mamma til to jenter sep-04 og mars-07 og lillebror april-11
Simone er ikke aktiv   Svar med sitat