Vis enkelt innlegg
Gammel 27-05-07, 11:41   #7
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 640
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen spørsmål om sko

1. Hvor mange par sko/ støvletter etc. har dere totalt?
Orker ikke gå inn i skapet for å telle, men her er et kjapt overslag:
flipflopper - 10 stk
støvletter - 6 stk
Div. høyhælte: 20-30 stk
Hverdagssko (converse, kinasko o.l.): 4 stk
Annet: 5-10 stk
2. Syns dere at dere har for mye/ for lite eller akkurat passe?
Jeg har nok ikke for lite sko, men har kanskje for lite fornuftige sko?
3. Har dere sko som sjelden eller aldri blir brukt, men som dere ikke vil kvitte dere med "i tilfelle anledningen byr seg" og de kan komme til nytte?
Ja, rundt 5 -6 par tenker jeg. Det er vintagesko, ganske ufornuftige sko og sko jeg håper å komme inn i igjen. Føttene mine ble større etter graviditeten, men blir gradvis mindre igjen merker jeg.
4. Hvor gjør du av sko du ikke bruker lenger, bomkjøp, o.l.?
Selger dem eller gir bort til venner jeg vet kan bruke dem.
5. Hvor gammelt er det eldste paret du har?
De er fra 40-tallet, men hvis du tenker på når jeg kjøpte det første paret av de jeg har nå så regner jeg med at det er 10-15 år siden.
6. Hvor nytt er det nyeste?
halvt år kanskje? Hvis man ser bort fra nyinnkjøpte gummistøvler.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat