Vis enkelt innlegg
Gammel 24-10-14, 13:29   #7
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.435
Blogginnlegg: 295
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva ville du gjort om du vant 127 millioner

Jeg hadde flyttet til USA og investert i eiendom her og der (og dermed fått investor-visa) og levd godt der med familien og våre gode venner der. Jeg hadde nok hatt nok å gjøre med å administrere utleie av disse boligene også.

Så hadde jeg gitt penger til søsteren min og spandert på ferier på hennes familie og faren min (som for så vidt har råd selv, men det er greit å kunne spandere litt). Penger hadde selvsagt blitt satt unna til Herremannen også. Jeg hadde også engasjert meg i noe eller flere veldedige ting, gitt dem min tid til å hjelpe og gitt penger til dem. Jeg hadde sikkert reist til Afrika også (ikke ebola-område) for å se hva jeg kunne hjelpe til med der. Samt generelt reist mer.


Sist redigert av Pelen : 24-10-14 kl 13:42.
Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat