Vis enkelt innlegg
Gammel 18-10-14, 12:06   #64
Ruslebiffen
biffvase

Ruslebiffen sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Ruslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt likt
Standard

Sv: Sminker du deg?

Hver dag, kan ikke tenke meg å gå uten sminke på jobb. Og så synes jeg sminke er artig og jeg koser meg faktisk med å holde på med det.

Jeg bruker ca 15 minutter på "dagligsminke": concealer, bb cream eller mineralpudder, litt solpudder, rouge, primer på øyelokkene og nøytral baseskygge, eyeliner, mascara, skygge på øyebryn. Jeg har ganske røde øyelokk og spesielt på vinteren blir det veldig fremtredende. Sminken på huden holder jeg veldig diskret (liker heller ikke "maskefølelsen" og legger sminke deretter), men det er jo klart at den synes selv om jeg førts om fremst synes den jevner ut huden og gir glød. Jeg kan gjerne dra på med litt kraftig øyesminke på jobb, men alltid i jordtoner. Til fest blir det kraftigere øyesminke og mer forseggjort sminke i resten av ansiktet. Jeg bruker sjelden leppestift, jeg er ikke så begeistret for det.

Jeg går aldri med bare øyesminke, og øynene mine ser bare rare ut med kun mascara. Jeg kan gjerne gå med bare lett sminke i ansiktet og ingenting på øynene.