Vis enkelt innlegg
Gammel 13-10-14, 19:40   #3
polarjenta
Tittel og tittel....

polarjenta sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Juleplanleggingstråden 2014

Opprinnelig lagt inn av Acino, her.

Jeg tenker også en makssum til hver som jeg holder meg innenfor. Tror jeg ligger godt under snittet her inne om jeg skal dømme fra tråder om temaet; men slik har det vært i min familie, vi gir ikke for så store summer - og det er helt fint for foreldrene mine hadde dårlig råd og vi sitter ikke tykt i det selv heller. Det er virkelig gjennomtenkt tanke som teller.

Jeg ligger nok langt under snittet både når det gjelder jul og bursdager og konfirmasjoner osv. Jeg kunne tenkt meg å gitt noe mer til foreldrene mine, og i fjor ga jeg dem en ekstra gave. Jeg spleiser som regel med broren min på gave til foreldrene våre, og da har vi lagt oss der de har lagt seg til svigerforeldrene hans.