Vis enkelt innlegg
Gammel 08-10-14, 09:23   #52
Ruslebiffen
biffvase
 
Ruslebiffen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 2.841
Ruslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hva gjør du mellom middag og leggetid?

Vi spiser middag 17.30-18. Etter middag ser jeg barne-TV sammen med ungene, mannen rydder kjøkkenet og lager matpakker. Legging, stell og sånt foregår mellom 1945 og 1945, så "fritiden" starter ca kl 20. Da er det ca fire timer til rådighet (legger meg vanligvis rundt midnatt), og det er litt ulikt hva jeg gjør da. Jeg ser Dagsrevyen (opptak - spoler litt..). Alltid en eller annen form for husarbeid (rundt en times tid med det i snitt per dag kanskje) og så trener jeg en del av kveldene (da gjør jeg mindre husarbeid). De kveldene jeg trener er kvelden nesten ferdig når jeg er ferdig i dusjen og har spist, så da surrer jeg gjerne litt på nett eller ser på en eller annen serie på TV før jeg legger meg. De kveldene jeg ikke trener gjør jeg vanligvis mer husarbeid, jobber i hagen eller noe. I periodene jeg har mye å gjøre på jobb jobber jeg gjerne noen timer per kveld, da må mye annet vike, men jeg prøver alltid å få trent litt.

Jeg rekker i grunnen svært sjelden å kjede meg, det er liksom alltid ett eller annet å gjøre. De gangene jeg ikke gjør noe er det fordi jeg ikke gidder å gjøre noe annet eller er vedlig sliten, så da kan jeg tilbringe en hel kveld med å lese, surfe, se på TV eller noe. Men det er ikke så ofte.

__________________
2010 2012
Ruslebiffen er ikke aktiv   Svar med sitat