Vis enkelt innlegg
Gammel 08-10-14, 07:32   #48
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.216
Blogginnlegg: 674
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva gjør du mellom middag og leggetid?

Opprinnelig lagt inn av Balanse, her.

Seks timer! Dere lever helt andre liv enn meg.

Akkurat det handler jo bare om når man spiser middag og når man legger seg. Spiser man middag i firetiden er det jo fort seks-syv timer til alminnelig leggetid.

Vi spiser oftere henimot syv, men jeg legger meg jo aldri før midnatt, så det er likevel bortimot fem timer det er snakk om. Podens fritidsaktiviteter foregår før middag, så det er ikke noe fast på kvelden. Han legger seg ni-halv ti, og før det er det kanskje litt lekse-/skoleplukk som jeg prater med ham om, kanskje vi leser noe, enten sammen eller hver for oss, kanskje vi ser en TV-episode, men ofte bare diller vi litt med hver sin ipad/PC. Setter på oppvaskmaskin og noen ganger vaskemaskin. Etter at han legger seg ser mannen og jeg forholdsvis ofte en episode av en av seriene våre, men ellers er det mest å henge på nettet frem til litt for sen legging. Hvis jeg er i en frilansperiode (som nå) jobber jeg kanskje en time eller to.

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat