Vis enkelt innlegg
Gammel 07-10-14, 23:09   #46
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.376
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva gjør du mellom middag og leggetid?

Min egen og barnas leggetid nærmer seg stadig, så jeg velger å svare på hva jeg gjør mellom 17.30 og 23.00 sånn ca. De ytterst få dagene jeg bare er hjemme (som regel er det kjøring/henting/møter/dugnad osv om ettermiddagene) gjør jeg litt husarbeid, hjelper med lekser, svarer på jobbmail jeg ikke har rukket å svare på før på dagen, ser over undervisning til neste dag, surfer på nett, ser litt TV. Noen ettermiddager trener jeg også. Jeg tror faktisk ikke at jeg har kjedet med en eneste gang etter at jeg fikk barn. Veldig lite pre-barn også. Ikke fordi jeg har et så utrolig spennede liv, sikkert fordi jeg ikke har så høye krav.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat