Vis enkelt innlegg
Gammel 05-10-14, 19:49   #19
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: En slags spin off - Hadde noen i din familie problemer med alkhol/rus/medisin?

Jeg var voksen og vedkommende død når jeg fikk vite om alkoholikeren i vår familie. Jeg datt omtrent av stolen når jeg hørte at h*n hadde STORE alkoholproblemer og at det var en medvirkende årsak til vedkommendes død. H*n døde når jeg var 13 år og jeg husker h*n som verdens morsomste og snilleste person. Alltid gode klemmer, blid og utrolig snill. Jeg kan ikke erindre vedkommende som annerledes enn de andre voksne jeg omgikk, derfor var det et sjokk når jeg fikk vite dette når jeg var 19-20 år. "Alle" visste jo at h*n var alkis, h*n drakk spylevæske og rødsprit b.la. og alle visste om h*n. Barna til vedkommende har riktignok et litt annet minne enn meg, men også de har gode minner om h*n, som snill og morsom person, jeg levde ikke med h*n til daglig.

__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>

Sist redigert av Fløyel : 05-10-14 kl 21:35.
Fløyel er ikke aktiv   Svar med sitat