Vis enkelt innlegg
Gammel 29-09-14, 22:24   #63
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spinoff igjen: Kjenner du noen du mistenker bruker for mye medikamenter?

Opprinnelig lagt inn av nokon, her.

Smertestillande og beroligande medikament eller sovepiller fjernar vel ytterst sjeldan årsaken til nokon som helst form for plager. Men det kan auke funksjonsnivå og livskvalitet.


Og for meg er det viktig nå. Jeg vet godt at mye tyder på at jeg går mot en forverring, med alderen. Og jeg vet godt at det er en god sjanse for at jeg ikke klarer å stå i full jobb til jeg blir pensjonist. Men jeg vil det akkurat . Og om litt preparater kan hjelpe meg til det akkurat nå, så lever jeg fint med det. Men jeg har iallefall tett oppfølging med legen min rundt det.

Det knyter seg bare for meg når folk kommer med hint om at det «like gjerne kan sitte mest i hodet», selv om jeg vet det ikke var ment for meg. Det er ganske krevende å prøve og koble ut at mange mener mye om sykdommen du har, at flere mener at den i grunn ikke eksisterer, og at Mindfullness og fysioterapi vil fikse biffen. Jeg har iallefall møtt fagmenn og leger som har mer og mer kunnskap om dette nå, og jeg prøver å koble ut alt annet.

Men jeg har tro på god forskning, og håper det dukker opp noen gode svar og behandlinger etter hvert. Denne synes jeg også var god å lese.

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat