Vis enkelt innlegg
Gammel 29-09-14, 22:47   #55
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spinoff igjen: Kjenner du noen du mistenker bruker for mye medikamenter?

Opprinnelig lagt inn av Appelsin, her.

Jeg ville heller jobbet mindre og droppet Nobligan.

Jeg har og testet Paralgin forte, og jeg blir iallefall mye mindre sløv av Nobligan enn jeg ble av den. Med Nobligan merker jeg ikke samme sløvhet i hodet, men det roer ned de kroppslige plagene.

Ang den siste setningen.. Så får du det til å høres veldig enkelt ut. For meg er jobben/å jobbe en av de viktigste drivkreftene i hverdagen min, og jeg har mange år igjen i arbeidslivet. Så jeg kommer til å prøve finne løsninger for helsa mi som gjør at jeg kan stå i jobben lengst mulig.

Enten går det bra, eller så går det over.

Sist redigert av Nessie : 30-09-14 kl 13:08.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat