Vis enkelt innlegg
Gammel 28-09-14, 18:04   #80
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.351
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [En slags spinnoff] Kan du handle i joggebukse?

Opprinnelig lagt inn av Odelia, her.

Nei, men jeg har jobbet i butikk "på bygda" og byen jeg bor i ligger like ved Norges største landbruksområde så hevdelukt er ikke et ukjent fenomen - dog rekker den ikke til butikkene her. Allikevel mener jeg man bør ta hensyn når man går i matbutikken, og skifte først dersom man har klær hvis lukt kan sjenere andre.

Pffft. Det lukter nesten ingenting i det hele tatt. Ikke i nærheten av stanken av parfyme rundt omkring i butikken, i hvert fall.

Det er ikke alle som har tid til å gjøre alle forfinede neser til lags hele tiden.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat