Tråd: Hull i ørene
Vis enkelt innlegg
Gammel 28-09-14, 13:29   #30
Myria
Eppur si muove.
 
Myria sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 15.004
Myria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hull i ørene

Opprinnelig lagt inn av Frøydis, her.

Jeg har heldigvis gutter. Søskenbarnet til gutta fikk i ene øret da han var 4. Tror ikke han hadde spurt om det selv, var foreldrene som synes det var kult...


Nevøen min ba om det selv faktisk. Jeg mener det var på slutten av barneskolen at han fikk hull i øret. Han er nå 19 og har fremdeles hull i øret, men han har nå gjort det om til et digert hull man faktisk kan se gjennom. Kan ikke si jeg synes det er særlig pent, og jeg lurer jo litt på om han, på tross av at han faktisk er voksen (om enn såvidt), fullt ut forstår at det nå er så stort at det er ikke lenger er noe han bare kan la gro igjen hvis han blir lei om 10-20-30 år.

__________________
It is only with the heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye.
2008 - 2011 - 2013
Myria er ikke aktiv   Svar med sitat