Vis enkelt innlegg
Gammel 26-09-14, 08:28   #171
noen
This is normal!

noen sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er ditt forhold til vin?

Opprinnelig lagt inn av Tussa, her.

Det eg trur eg blir litt matt av er det at en ikkje skal prøve ting. Enten det er en rødvin, sushi, saudehaud, soltørka tomat, oliven, tapenade, vannkastanjer, guacemole, pesto, heimelaga is, chili, vanlig tomat (jada!) og så vidare og så vidare. Eg veit det ikkje er mitt problem men eg blir likevel litt matt av det.

Jeg har prøvd kaffe mange ganger over flere år. Jeg synes det smaker vondt. Jeg har prøvd å smake sauekjøtt mange ganger. Jeg brekker meg hver gang. Det har noe med konsistens å gjøre. Hvorfor er det sånn at alle skal smake på og like all slags mat egentlig? Når det gjelder musikk, litteratur og billedkunst er det da ingen som insisterer på at alle må prøve alt og lære seg å like alt. Selv smaker jeg på nye ting, men det er noe kjøtt jeg rett og slett ikke fikser. Har man drukket rødvin flere ganger og funnet ut at man ikke liker det, hvorfor skal man da fortsette å smake på det? Fordi du synes det er så godt?