Vis enkelt innlegg
Gammel 11-09-14, 08:50   #14
Addison
Champagne til alt
 
Addison sin avatar
 
Medlem siden: May 2012
Hvor: Nedre Romerike
Innlegg: 4.359
Addison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Athen i oktober?

Opprinnelig lagt inn av Lisa, her.

Dette hotellet så jo supert ut og er halv pris fra det jeg allerede har bestilt (Royal Olympic Hotel). Og best av alt, det har basseng på taket med utsikt til Akropolis som jo var grunnen til at jeg booket det andre. Men, flere på Tripadvisor kommenterer at det er et mindre hyggelig område om kvelden. Er det noe du kjenner deg igjen i?

Nei, merket ikke noe som var problematisk. Vi gikk jo ikke mye rundt i området på kvelden, var mer på vei til og fra, men jeg la ikke merke til noe som var ubehagelig på noen måte. Takterrassen var magisk! Vi tok tog tilbake til flyplassen fra Monasteraki-stasjonen, grei gangavstand til hotellet. Gikk greit til og fra Plaka.

__________________
1997, 2001 & 2006
Addison er ikke aktiv   Svar med sitat