Vis enkelt innlegg
Gammel 09-09-14, 15:01   #57
kokosbolle
Har bakt søte kaker
 
kokosbolle sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Innlegg: 23.505
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: E-golf eller Leaf, eller noe annet?

Opprinnelig lagt inn av mkj, her.

Kanskje de har lite strøm igjen, jeg merker jeg kjører mer "forsiktig" selv, og er helt sikker på at jeg aldri mer er i fare for å få fartsbot. Men 65 på motorveien bør man unngå, det skaper bare trafikkfarlige situasjoner.

Jeg har etter 14 mnd som elbileier kjørt nesten 20.000 km og er definitivt over rekkeviddeangsten. Kjenner bilen ut og inn nå og vet omtrent på km hvor langt jeg kan kjøre og hvor mye strøm ulike strekninger trekker i ulikt vær.

__________________
The deadline for complaints was yesterday
vinterbolle jan 2007
sommerbolle juni 2010
minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat