Vis enkelt innlegg
Gammel 09-09-14, 13:11   #33
mkj
Off the map.
 
mkj sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 14.133
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Sv: Topp 3-liste med krimbøker?

Jeg liker van Veeteren best tror jeg. Men det er de jeg hørte sist. Lest av Håkan Nesser selv. Den aller siste boka jeg hørte på var den med Kim Novak. Bra bøker altså. Han skriver enkelt, litt rett på sak, og med en tørr og deilig humor.


Det jeg virkelig ikke liker er sånne som skal utbrodere særlig naturen rundt. Det gir meg ikke noe og det gir meg følelsen av at de har fått forfatterskapet sitt gjennom et brevkurs for barn.

Her er starten på en bok jeg ikke orket å fortsette på:
"i det kalla gryningsljuset dansade snöflingorna. Lekfullt virvlade de mot marken och lät sig uppslukas av den fuktiga leran. Himlen hängde blygå och mäktig över trädtopparna. Mellan granarne var mörkret kompakt. "

(og det hjalp sikkert ikke at det var kvinnelig oppleser) Jeg synes dette blir litt platt, jeg vet ikke helt.

__________________
røverunger 03 og 08
mkj er ikke aktiv   Svar med sitat