Vis enkelt innlegg
Gammel 08-09-14, 10:55   #15
Pelle
Unik

Pelle sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Besteforeldre i bøker og film

Ja, folk så eldre ut før (eller er det bare fordi de har på klær som er "gamledager nå?). Noen lurte feks på hvorfor broren min hadde med mormor på bildet sitt fra første skoledag. Det var moren min på bildet, i en alder av 39

Mine barns besteforeldre er mellom 65 og 72. De to i 70-årene er betydelig eldre kroppslig sett enn de to i 60-årene, pga helse. Når man først blir skikkelig syk i den alderen, er det vanskelig å hente seg inn for en del. I tillegg til at livsførsel begynner å sette sitt preg på kroppen, i positiv og nagativ forstand. Mine barn sier at de to i 70-årene er gamle, mens det er ikke de to andre. Selv om det er kun 4 år som skiller to av dem.

Jeg har også lest at det var mange over 40 som fikk barn før, pga ingen prevansjon. Men vet ikke noe om prosentandel.