Vis enkelt innlegg
Gammel 30-08-14, 21:27   #1
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvilken overlock-maskin ønsker jeg meg?

Jeg har en super symaskin som går like godt i dag som for 20 år siden. Men den ble altså kjøpt for holdbarhet og ikke for sine fancy funksjoner. Jeg ønsker meg en overlock-maskin i tillegg. Tror jeg.

Det eneste jeg trenger av en slik maskin er at den kan sy elastiske stoffer. Også har jeg skjønt at en skikkelig overlock-maskin også renskjærer kantene, og det høres veldig praktisk ut.

Så da lurer jeg på: vil jeg egentlig ha en slik maskin (eller er det ikke noe som egentlig ikke virker)? Og i så fall: hvor bra bør den være? Jeg vil ha en maskin som ikke er ræl. Jeg hater ræl. Men jeg tror ikke jeg trenger en veldig avansert maskin heller. Anbefalinger?

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat