Vis enkelt innlegg
Gammel 28-08-14, 23:23   #68
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.653
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Budsjettoppussing av bad

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

Fliser i seg selv er jo ikke dyrt. Får fine fliser til 140 kr kvm. Men mulig det er dyrt å få dem lagt? Det vet kanskje du?

Ja, det er selve arbeidet med hele badet som har kostet.

Mitt kom i teorien på 185 000 kr, men flisene kommer utenom (spent på hva de kostet, jeg gikk for noe jeg likte, sikkert ikke de dyreste) og så er det et par tusenlapper til maler (male taket og dør) og det er vel det.

Men, ja, da jeg sjekket tibudet jeg fikk var det absolutt arbeidet som var det dyre. Mitt bad er ikke stort det heller. Jeg har valgt nokså standard løsninger tror jeg med dusjkabinett, vegghengt toalett og liten vask med to skuffer under samt et lite overskap over doen og et speil med lys. Ja, og så vifte. Det er vel det hele.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat