Vis enkelt innlegg
Gammel 28-08-14, 09:18   #6
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.952
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hygiene på hotellrom

Opprinnelig lagt inn av Anita72, her.

Er ikke veldig overrasket over det som kom frem her egentlig. Renholderne har jo ikke tid til å gjøre en grundig jobb. Det skal spares penger i " hue og ræva" hele tiden. Nå skal det sies at noen av flekkene de avdekket ikke synes uten spesialutstyr, ref. sædflekkene.

Jeg er helt enig i det. Men jeg syntes det var ekkelt at omfanget var så enormt. Og jeg ble overrasket over at resultatene ble avfeiet eller benektet. "Dette kan ikke stemme" var det en som sa.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat