Vis enkelt innlegg
Gammel 21-08-14, 14:45   #11
Floksa
can-jur
 
Floksa sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Innlegg: 17.611
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kan man være medlem av to politiske partier samtidig?

Opprinnelig lagt inn av Harriet Vane, her.

Hadde du sett for deg å stå på to lister? Evt bli valgt inn på to plasser i kommunestyret? Gå på to årsmøter? Skrive innlegg i avisen på vegne av det ene, så det andre, eller begge partiene? Hva når det ene partiet går inn for A som er helt på tvers av det andre partiets mening, som er B? Og hvordan tenker du at partimedlemmene vil se på deg når du også er medlem av et annet parti? Jeg tror ikke lojal er det ordet de leter etter helt først.

Jeg har vært medlem av et parti. Jeg var ofte uenig, men jeg var bare medlem av det ene og jobbet for å implementere politikk fra andre partier jeg var enig i enkeltsaker med i "mitt" partis politikk via de interne demokratiske kanalene. Når det var valg, stemte jeg på mitt eget parti, strøk de jeg ikke kunne fordra og slengte inn en del fra andre partier som jeg var enige med.


Ja, hadde ikke det vært drømmen

Nei. Jeg ser for meg å støtte et parti økonomisk og delta aktivt i politikken for et annet.

__________________
F-I-R-E

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv   Svar med sitat