Vis enkelt innlegg
Gammel 21-08-14, 09:00   #41
mkj
Off the map.
 
mkj sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 14.133
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Sv: E-golf eller Leaf, eller noe annet?

Opprinnelig lagt inn av mrc, her.

Samtidig er det en bil som blir lettere enn gjennomsnittsbilen. I henhold til EuroNCAP sine tester, må man huske at det sammenlignes innenfor størrelsessegment. I en reell kollisjon mot en "gjennomsnittsbil" blir en liten bil med lav vekt en ulempe kontra "gjennomsnittsbilen" i henhold til hvordan belastningen blir. EuroNCAP-kollisjonstesten gjøres med at bilen krasjer "med egen vekt" siden det er mot fast barriere. En større bil vil i EuroNCAP-testen da bli utsatt for større belastning. En liten bil med 5 stjerner vil i praksis nødvendigvis ikke være sikrere enn en litt større bil med 4 stjerner....

Ja du sier noe der. Man er jo mer utsatt i en liten bil. Det er jo det jeg alltid har tenkt. Og den varmepumpen lokker litt. Men det blir sikkert over 100K dyrere enn e-Up, det er jo penger. Jeg synes penger til bil er noe i nærheten av å tenne på dem. Jeg vil ha en OK bil, men vil ikke betale for status eller jåleri.

__________________
røverunger 03 og 08
mkj er ikke aktiv   Svar med sitat