Vis enkelt innlegg
Gammel 20-08-14, 14:26   #2
Sir Limpalot
Det kan alltid bli verre.

Sir Limpalot sin avatar

Medlem siden: Aug 2011
Hvor: Akershus
Sir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Jeg er adoptert

Tenker om dere adopterte?
Tja, hvis jeg i det hele tatt tenker over at dere er adoptert må det være at jeg ikke aner noe om hvorfor dere ble adoptert bort, at det sikkert er kjipt å ikke kjenne sitt biologiske opphav men at det allikevel med overveiende sannsynlighet var fryktelig flaks å havne her i Norge hos foreldre som, så vidt jeg veit, ønsket et barn og ser på det som sitt.
Og så tenker jeg at det er noe alvorlig galt i hodet på folk som fokuserer på hvor du er født/hva slags hudfarge du har. (Uten at jeg aner noe om den)
Jeg har bare erfaring fra den andre siden, om man deler gener eller ikke er helt irrelevant i forhold til hvor glad man er i et barn eller om man ser på barnet som sitt barn, om det er snakk om biologiske foreldre eller adoptivforeldre er for meg lite viktig, det er foreldre.
Hvordan du opplever det fra den andre siden skal ikke jeg mene så mye om, det er dine opplevelser og erfaringer.