Vis enkelt innlegg
Gammel 19-08-14, 13:03   #41
Adrienne
Hertuginne

Adrienne sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sammenslåingen av Elixia og SATS

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Nei, dette stemmer ikke. Sats har faktisk jevnt over vært dyrere enn Elixia. Min venninne som har fullprismedlemskap hos SATS, går ned 5 kr i måneden med det nye nordiske medlemskapet.

Jeg har også sjekket SATS jevnlig opp igjennom, siden det har ligget nærmere meg enn Elixia, og de har generelt vært dyrere.

Jeg måtte opp 100 kroner nå for å få det nye tilbudet, fra Oslo City medlemsskap. Sammenlignet med Elixia for en stund tilbake og skulle jeg få samme geografiske dekning som jeg hadde med Sats måtte jeg opp i Nordic-medlemsskap og betale vesentlig mye mer, fordi Elixia delte opp Oslo i to ulike regioner. Nordic koster over 700 kroner hos Elixia, mitt gamle Satsmedlemsskap var 483 kroner.