Vis enkelt innlegg
Gammel 14-08-14, 23:10   #158
Katta
maler

Katta sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva gjør du for å holde matbudsjettet nede?

Har det blitt sånn? Noe av poenget var jo de fine råvarene synes jeg. Jeg synes ikke oppskriftene har vært gode noen gang (godt resultat, dårlig beskrivelse), men råvarene var veldig bra og jeg fikk opp øynene både for å ha et godt basisutvalg av krydder og å kjøpe gode råvarer. Men jeg slet me mengden, det var rett og slett ikke nok kjøtt/fisk til oss så jeg måtte stadig suplere. Det at ting havnet på basislisten uten at de egentlig sto der var en kilde til irritasjon også før, men det kan jo ha blitt verre.