Vis enkelt innlegg
Gammel 14-08-14, 21:35   #9
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sommermusikk, tips til spilleliste

TAKK!

Dette er litt pinlig, men siden en av dere nevnte Salsa, så må jeg nesten fortelle det. Jeg har ikke hørt så mye om den, vet ikke om jeg kan skylde på at jeg har tilbragt sommeren på Italias landsbygd og på hytta uten dekning, men jeg har altså gått glipp av denne hiten som min sønn stadig gnåler på. Men jeg fikk (tidligere i sommer) med meg denne Volvo, Ikea-versjonen, og jeg trodde helt seriøst at Salsa var en parodi på Volvo, Ikea og ikke omvendt.

Vel. I dag hørte jeg for første gang ordentlig etter. Og jeg dauer! Antonio Banderas! Cuanta cuesta senoritas! No habla espanol! Seriøst?!

Og det var enda pinligere at min sønn fortalte meg at fyren som synger den visstnok bor i nabolaget... Jeg visste ikke at han var norsk engang.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat