Vis enkelt innlegg
Gammel 23-05-07, 13:22   #49
My
Semiaktiv

My sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Anbefal meg en barnevogn

Jeg har en GT Safari som er en trehjuling med svingbart forhjul. Den er veldig god på snøføre (har veldig store bakhjul), men da låser jeg forhjulet. Det gjør jeg vanligvis ellers og, for jeg går mye på brosteinsgater + opp og ned av fortauskanter, og da synes jeg den blir litt vinglete med svingbart hjul. Særlig hvis jeg må trille med bare en hånd og samtidig se en annen vei. :vimsete:

Har hjulet svingbart bare inne i sentrum når det er mye folk, og inne i butikker (da er det helt supert).

Jeg tror man kan låse hjulet på de aller, aller fleste vogner med svingbart forhjul.

Jeg synes stor bag er viktig hvis vogna er skapt slik at sportsvogndelen ikke er vendbar. Ville ventet lengst mulig med å ha barnet vendt fra meg. Men jeg ville ikke valgt en vogn uten vendbar sportsdel til førstevogn. Da hadde jeg heller kjøpt en slik en (uten bag) når barnet var blitt større. Jeg begynte å ha henne framovervendt i sportsvogn da hun var rundt 1 år gammel, men jeg vet mange synes det også er alt for tidlig. Med en tradisjonell, vendbar sportsvogndel er jeg enig i at det ikke betyr noe at bagen ikke er stor, for det er ikke så stor forskjell på å ligge i sportsvogna og å ligge i bagen. I allefall ikke hvis man ikke skal løfte babyen sovende ut av vogna og inn steder. Men da finnes det voksipose med bæreplate (etter at vi begynte å ha jenta i sportsvogna har jeg gått en del hvileløst rundt når hun har sovet, fordi jeg ikke kunne gå inn hjemme med henne, for da måtte jeg vekke henne ved å ta henne ut av vogna og bære henne opp 5 etasjer).

Sist redigert av My : 23-05-07 kl 13:29.
My er ikke aktiv   Svar med sitat