Vis enkelt innlegg
Gammel 14-08-14, 10:32   #1
Blå
Dårlig husmor

Blå sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 78
Blå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva gjør du for å holde matbudsjettet nede?

Jeg tror at jeg må være den eneste i verden som bruker mer penger om jeg ukehandler enn om jeg handler hver dag.

Om jeg handler hver dag, så handler jeg det jeg faktisk skal bruke til middag den dagen og frokost neste dag. Om jeg handler for hele uken så blir det mye mer sånne "greit å ha" ting som jeg så finner igjen innerst i et matskap etter at det har begynt å bli gammelt.

Det er stort sett meg som handler. Og jeg veksler litt mellom daglig og ukentlig handling. Men jeg ser ikke at jeg sparer mye penger på ukehandlingen.

Det jeg derimot kan spare penger på, og skal bli flinkere til å spare penger på, er pålegg. Jeg synes det er morsomt med mange typer, men vi spiser ikke så mange skiver til sammen, og det er stort sett bare mannen og jeg som spiser de nye og spennende påleggene likevel. Kjøpe færre typer og være flink til å vente til noe er spist opp med å kjøpe nytt kan jeg absolutt spara penger på.

Blå er ikke aktiv   Svar med sitat