Vis enkelt innlegg
Gammel 13-08-14, 00:16   #1
gullet
stille

gullet sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bruker du brødskjæremaskinen i butikken?

Stort sett!
Om brødet ikke er for varmt eller for grovt.
Og putter alltid brødet i plastpose så blir det ikke tørt.

Opprinnelig lagt inn av IzziCreo, her.

Apropos brødskjæremaskin. Jeg pleier alltid å børste bort smuler etter jeg har brukt den med kosten, men det virker ikke som det er så vanlig siden jeg så og si alltid må børste etter andre - og kaste skalker... Bare meg som gjør det?!

Jeg børster alltid, både før og etter.

Opprinnelig lagt inn av Lavender, her.

Ja, fordi mannen insisterer. Jeg skjærer selv av og til, skylder på kø. Vi tar ut fryste brødskiver til matpakker.

Jeg synes det er innmari uhygienisk fordi det ikke er tilbud om engangshansker.
Så da tar jeg hendene fra handlekuven, på brødet og ned i knivene med det. Usj.

Det er ikke noe problem for min del, det går an å ta en av brødposene(som henger/ligger bed maskinen) på hendene før du tar i brødet. Jeg gjør det når jeg plukker poteter og annet.