Vis enkelt innlegg
Gammel 11-08-14, 10:48   #86
Niobe
Personlig pessimist

Niobe sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du vaskehjelp?

Opprinnelig lagt inn av Avatar, her.

Nå skal det sies at det ikke er hundene som drar inn rusk og rask, da de ikke har pels det fester seg i (med unntak av når det er vått, men da tørker vi av de før vi går inn). Det er oftest støv som flyter rundt her, pga stor aktivitet i huset vil jeg tro?
Jeg spør ikke for å være frekk altså. Jeg lurer virkelig. Og så lurer jeg på om jeg er klinkokos som ikke klarer å se/ha noe på gulvene i det hele tatt.

Ja, som sagt, vår hund røytet ikke noe særlig og var korthåret, men den rasset jo rundt i ett sett og virvlet opp støvet og skremte hybelkaninene frem fra under sofaen.

Men badet, ja. Det er herlig å få det ordentlig vasket ukentlig. Sånn hele badet på en gang. Da jeg gjorde det selv, så ble det til at jeg tok vaskene en dag, toalettet en annen, og dusjen nå og da, liksom.