Vis enkelt innlegg
Gammel 07-08-14, 11:52   #21
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.486
Blogginnlegg: 629
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sammenslåingen av Elixia og SATS

Opprinnelig lagt inn av Adrienne, her.

Sats har virkelig tapt seg de siste årene i forhold til å ta vare på trofaste medlemmer, de gjør massive endringer i goder og skylder på at de gjør det for oss. Gratis frokost ble borte og nå gjorde de endringer på bookingreglene og så skylder de på at de gjør det for at vi skal få det bedre. As if! Det er er klassisk eksempel på at de gjør valg basert på hva de tror vi vil ha og ikke basert på faktiske undersøkelser i medlemsmassen. De har er massivt kommunikasjonsproblem, som i at de ikke vet hvordan man skal kommunisere i det hele tatt.

Jeg vet jo ikke hvordan det var før, siden jeg byttet over fra Elixia for litt siden, men hvordan sammenslåingen har blitt håndtert har virkelig fått meg til å stusse. Jeg var veldig fornøyd i starten over at de hadde et mye bedre bookingsystem, men nå ble jo dette fjernet for vanlige medlemmer, og man må betale mer for å få tilbake godene man i utgangspunktet hadde. I tillegg er måten det har prøvd å fremstille sammenslåingen som et gode for medlemmene helt idiotisk. Selvsagt er det ikke et gode for meg å få færre sentre i mitt nærmiljø, eller måtte betale mer for å kunne trene på Elixia også.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat