Vis enkelt innlegg
Gammel 15-07-14, 21:12   #18
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Håpløs pakker 14 dager i "syden"...

Opprinnelig lagt inn av Niobe, her.

Jeg bruker ikke solkrem om kveldene i syden. Og strandkjolene har jeg bare på til og fra stranden. Og når jeg tenker meg om, så er heldigvis ikke solkremene mine så klissete heller. Aldri vært et problem.

Det er de til- og fra stranden-kjolene som blir ekle. På et blunk. Jeg smører meg hjrmme og går til stranden. Å ta på seg noe like etterpå er kjempeekkelt. Men nødvendig. Jeg føler meg klissete uansett hvilke solkremer jeg bruker. Men det kan hende det er min hud som er spesiell.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat