Vis enkelt innlegg
Gammel 27-06-14, 16:36   #49
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.215
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kaste bort livet på slanking. Eller "How Britain got so fat"

Opprinnelig lagt inn av Floksa, her.

Skam ja.
Og ja, jeg er sur, etter å ha lest (på FP) at de shortsene jeg bruker, nettopp for å dekke til de åreknutene jeg har lært (på FP) at ikke skal synes, ikke har rett lengde og er stygge.
Og at "man" da heller bør bruke langbukser.

Hvis det er det jeg skrev du sikter til, så beklaget jeg det jeg skrev om knelange bukser litt senere, i tilfelle noen tok det ille opp. Jeg har full forståelse for at folk kan ha mange grunner til å ikke ville gå med bare lår. Jeg skrev heller ikke at "man" heller bør bruke langbukser, jeg skrev at JEG heller ville brukt langbukser,
At det kom litt krasst ut var som nevnt i den andre tråden en reaksjon på all "snerpetheten" når det gjaldt å gå med skjørt eller shorts som viste noen centimeter av låret. Jeg har også begynt å tenke på det når jeg kler meg om det faktisk er idiotisk og ekkelt at noe av lårene syns, noe som ikke hadde falt meg inn før.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat