Sv: Hund?
Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.
Utstillinger og sånn kommer ikke på tale. Det er både for mye styr, og er et miljø som ikke tiltaler meg i det hele tatt.
Godt tips om at oppdrettere også kan ha eldre hunder. Jeg syns det er vanskelig å orientere seg i markedet. Hvordan gjorde dere det?
Kusinen min kjøpte fra samme oppdretter som oss. de kjøpte en ett år gammel hannhund og er helt superfornøyd med det. De slapp valpetiden og fikk en ung og sprek og lykkelig og glad hund. Oppdretteren vår hadde tenkt å beholde ham fordi han er fin og fikk lovende kritikker som valp, men har funnet ut at hun skal trappe ned virksomheten og har derfor solgt unna/omplassert noen av flokken sin. jeg tenker at hvis man orienterer seg litt rundt og snakker med oppdrettere av rasen man er interessert i, så er det lett å få en slik oversikt. Og jeg antar at det ved hjelp av jungeltelegraf og sånn vil være mulig å få tak i en hund som er over den verste valpetiden.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
|